James Brown en vivo (live) - Reisverslag uit Flores, Guatemala van Freek Poppel - WaarBenJij.nu James Brown en vivo (live) - Reisverslag uit Flores, Guatemala van Freek Poppel - WaarBenJij.nu

James Brown en vivo (live)

Door: Federico

Blijf op de hoogte en volg Freek

06 Juli 2008 | Guatemala, Flores

Na chillfactor 10 te Flores moesten de handen maar weereens uit de mouwen. Na wat te hebben rondgevraagd kwam ik uit bij een klein bedrijfje gerund door huisvrouwen aan de overkant van Lago Peten in San Jose; genaamd BioItza. SJ ligt een half uur varen van Flores en ik had een goeie deal weten de sluiten met een meerbonk. 80Q voor een prive overtocht. Na mijn spullen in het hotel te hebben gepakt, stapte ik aanboord en begon de kapitein weer over de prijs. Of het niet 100Q kon zijn want het waaide wel erg hard op het meer. Lachend vertelde ik hem dat dit briesje mijn broek niet deed bollen als polderjongen en de verkoeling en golfslag mijn bootreis alleen maar meer cachtet zouden geven. In San Jose aangekomen waren er diverse jongetjes aan het duiken vanaf het steiger wa

  • 06 Juli 2008 - 22:16

    Joop:

    he wat leuk Freek, effe de handen uit de mouwen om medicinale planten en wat al niet meer te verbouwen.

    Tegelijkertijd tussen Jos, Ros ende Locos en je bent weer een ervaring rijker

    Hier staat alles in het teken van D & G Tout Amsterdam staat op z n kop, laat dat feest maar komen.

    De laatste berichten zijn dat je rond 20 00 dindag wordt ingevlogen, tot die tijd, keep your feet on the ground Buddy !

  • 07 Juli 2008 - 06:11

    Myra:

    Wow leuk allemaal zeg, ik heb de Olympus 850 SW binnen gekregen. Echt klein pocketcameraatje, super voor op reis en onderwaterfotografie! Kan nie meer wachten om jou kant op te komen!

  • 07 Juli 2008 - 06:50

    SOLE:

    I FEEL GOOD DADADADAM!
    TE GEKKE BELEVENIS, LICO. EN EEN HELE MOOIE BESCHRIJVING, JE KAN STRAKS JE VERHALEN BUNDELEN EN UITGEVEN.
    TOT DUSVER GEEN NARE ENVELOPPES ONTVANGEN.
    ALLES PALLETTI HIERO!
    NOG EEN WEEKIE EN DAN GAAN WIJ OOK PLEITOS, IK ZAL NOG EEN KEER BIJ JE POSTBUS AANWIPPEN VOOR VERTREK.

    HET GA JE GOED, GAB!

  • 07 Juli 2008 - 09:32

    Glas.fibertje:

    De ervaring die je bij oersheim had opgedaan kwam zeker goed van pas?
    Klinkt allemaal als een spannend jongensboek. Kleine update: de rechtert heeft gesproken, DL-en ist verboten! Tim Kuik heeft een vrijbrief, Echelon staat op de rails, kijk goed om je heen als je deze stukkies unencrypted over het lijntje slinger.

  • 07 Juli 2008 - 12:25

    Marco:

    Wat een avonturen zeg! Hadden die christelijke rakkers bijna weer een schaapje in hun kooi. Wellicht vindt jij het leuk / past het binnen jouw plannen om nog even te meeten aldaar aan de overkant van die grote plas; ik bevindt mij namelijk vanaf 27-08 in Quito, Ecuador. Ga daar even een ecovillage bezoeken, ook om te kijken of zij daar van mijn diensten gebruik kunnen maken in een iets langere setting dan een paar weekjes vakantie... Nou mooie dagen nog, spreek je latex, Marco.

  • 07 Juli 2008 - 14:38

    Bleekie:

    Ben blij dat je je weer even meld. Kwas een beetje ongrust omdat je net zo goed ontvoerd had kunnen zijn door de drugs maffia. Maar je bent gewoon vrijwillig gegaan. Coool!!!

    Effe the lonley planet infomeren man, da's een leuke tip


  • 07 Juli 2008 - 16:49

    Sjeeso:

    oh-oh...
    Als dat maar goed gaat...

  • 07 Juli 2008 - 18:31

    Jessica:

    jajaja, ik ga ook volgend jaar!! Zeker weten!!!! 3 maanden! Ik ga nu beginnen met sparen!! Enne als je weer terugbent dan wil ik alle tips horen!!

  • 07 Juli 2008 - 19:55

    Ziggy:

    Vast heerlijk koud biertje dat Gallo ? Hallo ! Leuk wat van je te lezen, ben weer online, had vernietigend virus op mijn compie. Ga je volgen ouwe, tot snel

  • 07 Juli 2008 - 20:13

    Hil:

    Zeg die zeepjes... hebben die nog een speciaal effect? Zoiets als tijgerbalsem, of meer voor de geur, of moet ik denken aan een natuurlijke scrub? Bijzonder hoor!

  • 08 Juli 2008 - 09:16

    Nienke:

    spannend, was je bijna een beter mens geworden, ieehhhh, dat kan niet hoor! lekker bezig gek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Rico con chile

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 37863

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 16 Oktober 2013

Latinamerica for a year

29 Augustus 2011 - 13 September 2011

Balkan Tour 2011 Kroatie, Bosnie & Montengro

14 September 2010 - 09 Januari 2011

From MC2 till Caraca$h

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Quantic cd release party tickets & weekend London

12 Mei 2009 - 31 Mei 2009

Balkanjewelofnietwaarderen

10 Juni 2008 - 10 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: