Terug op mijn ouwe stek - Reisverslag uit Playa Junquillal, Costa Rica van Freek Poppel - WaarBenJij.nu Terug op mijn ouwe stek - Reisverslag uit Playa Junquillal, Costa Rica van Freek Poppel - WaarBenJij.nu

Terug op mijn ouwe stek

Door: Federico

Blijf op de hoogte en volg Freek

05 Augustus 2008 | Costa Rica, Playa Junquillal

Potver3, ben weer in Playa Junquillal, waar ik ooit (1996) een half jaar heb gewoond en gewerkt.

Voelt erg goed helemaal nu Myra mij is komen vergezellen. Check mijn oude werkgever

het strand

en de acco

Ps.

Klasse Joopster, ben trots op je.

Stees nog een maandje en dan kom ik weer fris de bee toewerpen. Vraag Chris of tie ons weer eens wil boeken; het jeukt : D

Die plaat doet het nog steeds Daan, staan wel want meer teksten op die niet van de VARA komen.

Vissen kunnen ze inderdaad als de beste Steef, en zonder aas he dat vonik nog het knapste.

Jes, blijf hier drie weken met Myra en is net aangekomen.

Roenes de prijs is in de tas.

• 06 Augustus 2008 - 07:55

Van Ste Tot So:

Grrretver... nog een maand?!?!?
    Gaan we ook een keer vliegeren joh, heb er een van 1.80m die 210kg trekt. Zeer fijn. Heb ook Chris proberen te tackelen, maar was niet echt aanspreekbaar (neus?)Erik, hoe raar, zag me meteen :-0 En zo met dat rookverbod in de Horeca ziet alles er compleet anders uit. Schuim is leeg, alles op stoep. SoundGarden lijkt wel een supportershome (maar dan van 16 jarige, gestift en kantinestoelties)HIer is't wel warm, maar blijft op zeer gezette tijden wel hozen. Schiet nou maar op met die maand, want reizen IS niet leuk, begrijp-dat-dannnnn ;-)
    X-S

• 06 Augustus 2008 - 09:07

Nienke:

ik wil ook vliegeren! op mn kont het zand door, echt te gek!
    en ik wil wel reizen, zit al de hele ochtend me te vergapen aan toffe werkreisjes... -zuft-

• 06 Augustus 2008 - 15:36

Angela:

Lieve Freek,
    Ik wil je even laten weten... dat ik op zondagochtend om 4.24 ben bevallen van een gezonde zoon: Aydan.
    Wij zijn samen thuis met oma.
    Tot snel en veel plezier:-)

• 11 Augustus 2008 - 10:09

SOLE:

LICO,

IK BEN SINDS DONDERDAG TERUG EN HEB JE BAKKIE GELEEGD, WEINIG ALARMERENDS WEL EEN BOEKWERKJE VAN ACCOUNTANTSBUREAU, OPENEN? EN EEN AFSPRAAKHERINNERINGSKAART VAN JE BEKBEUL, HIJ MIST JE!!!
    KIJK WEER ENROM UIT NAAR EEN FRAAIE DRAAISESSIE, GROETJES AAN MYRA EN HAVE FUN!!!

• 13 Augustus 2008 - 22:42

Dorito & Co:

Freek, de kaartjes zijn in de pocket !
    7 septembert schudt NDSM en omgeving op z n grondvesten

Maf lijkt me dat dat je 12 jaar geleden ook was op de plek waarje nu bent, waar blijft de tijd.. Home is where you are , zo klinkt het, ben nog steeds eenbeetje jaloers op je, heerlijk zo n vakantie

Huk huk, suk suk

Joop

• 20 Augustus 2008 - 01:49

Marlous:

Heey Freek,
    Ik heb hem nog steeds bij me. Misschien haalt hij Nederland wel. Hij is handig. Er zitten cornflakes in, nu..
    Groeten vanuit Bogota inmiddels, Marlous (merkenstein@gmail.com)