Terug op mijn ouwe stek - Reisverslag uit Playa Junquillal, Costa Rica van Freek Poppel - WaarBenJij.nu Terug op mijn ouwe stek - Reisverslag uit Playa Junquillal, Costa Rica van Freek Poppel - WaarBenJij.nu

Terug op mijn ouwe stek

Door: Federico

Blijf op de hoogte en volg Freek

05 Augustus 2008 | Costa Rica, Playa Junquillal

Potver3, ben weer in Playa Junquillal, waar ik ooit (1996) een half jaar heb gewoond en gewerkt.

Voelt erg goed helemaal nu Myra mij is komen vergezellen. Check mijn oude werkgever

http://www.guacamayalodge.com/

het strand

http://www.whirledvision.com/images/IMG_0109.jpg

en de acco

http://www.saf.net/ellugarcito/Beach%20house/Beach%20House.htm

Ps.

Klasse Joopster, ben trots op je.

Stees nog een maandje en dan kom ik weer fris de bee toewerpen. Vraag Chris of tie ons weer eens wil boeken; het jeukt : D

Die plaat doet het nog steeds Daan, staan wel want meer teksten op die niet van de VARA komen.

Vissen kunnen ze inderdaad als de beste Steef, en zonder aas he dat vonik nog het knapste.

Jes, blijf hier drie weken met Myra en is net aangekomen.

Roenes de prijs is in de tas.







  • 06 Augustus 2008 - 07:55

    Van Ste Tot So:

    Grrretver... nog een maand?!?!?
    Gaan we ook een keer vliegeren joh, heb er een van 1.80m die 210kg trekt. Zeer fijn. Heb ook Chris proberen te tackelen, maar was niet echt aanspreekbaar (neus?)Erik, hoe raar, zag me meteen :-0 En zo met dat rookverbod in de Horeca ziet alles er compleet anders uit. Schuim is leeg, alles op stoep. SoundGarden lijkt wel een supportershome (maar dan van 16 jarige, gestift en kantinestoelties)HIer is't wel warm, maar blijft op zeer gezette tijden wel hozen. Schiet nou maar op met die maand, want reizen IS niet leuk, begrijp-dat-dannnnn ;-)
    X-S

  • 06 Augustus 2008 - 09:07

    Nienke:

    ik wil ook vliegeren! op mn kont het zand door, echt te gek!
    en ik wil wel reizen, zit al de hele ochtend me te vergapen aan toffe werkreisjes... -zuft-

  • 06 Augustus 2008 - 15:36

    Angela:

    Lieve Freek,
    Ik wil je even laten weten... dat ik op zondagochtend om 4.24 ben bevallen van een gezonde zoon: Aydan.
    Wij zijn samen thuis met oma.
    Tot snel en veel plezier:-)

  • 11 Augustus 2008 - 10:09

    SOLE:

    LICO,

    IK BEN SINDS DONDERDAG TERUG EN HEB JE BAKKIE GELEEGD, WEINIG ALARMERENDS WEL EEN BOEKWERKJE VAN ACCOUNTANTSBUREAU, OPENEN? EN EEN AFSPRAAKHERINNERINGSKAART VAN JE BEKBEUL, HIJ MIST JE!!!
    KIJK WEER ENROM UIT NAAR EEN FRAAIE DRAAISESSIE, GROETJES AAN MYRA EN HAVE FUN!!!

  • 13 Augustus 2008 - 22:42

    Dorito & Co:

    Freek, de kaartjes zijn in de pocket !
    7 septembert schudt NDSM en omgeving op z n grondvesten

    Maf lijkt me dat dat je 12 jaar geleden ook was op de plek waarje nu bent, waar blijft de tijd.. Home is where you are , zo klinkt het, ben nog steeds eenbeetje jaloers op je, heerlijk zo n vakantie

    Huk huk, suk suk

    Joop

  • 20 Augustus 2008 - 01:49

    Marlous:

    Heey Freek,
    Ik heb hem nog steeds bij me. Misschien haalt hij Nederland wel. Hij is handig. Er zitten cornflakes in, nu..
    Groeten vanuit Bogota inmiddels, Marlous (merkenstein@gmail.com)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Rico con chile

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 37863

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 16 Oktober 2013

Latinamerica for a year

29 Augustus 2011 - 13 September 2011

Balkan Tour 2011 Kroatie, Bosnie & Montengro

14 September 2010 - 09 Januari 2011

From MC2 till Caraca$h

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Quantic cd release party tickets & weekend London

12 Mei 2009 - 31 Mei 2009

Balkanjewelofnietwaarderen

10 Juni 2008 - 10 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: