La Maquina Naranja - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Freek Poppel - WaarBenJij.nu La Maquina Naranja - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Freek Poppel - WaarBenJij.nu

La Maquina Naranja

Door: Federico

Blijf op de hoogte en volg Freek

14 Juni 2008 | Belize, Caye Caulker

Hela, weer even op de digitale snelweg. Na Chetumal heb ik de bus genomen naar Belize City. Daar een tax naar de Docks genomen en toen een bruute speedboat met zon 600 pk die ons in anderhalf uur naar Ambergris bracht. Dit eiland is de meest ontwikkeld van alle hier maar ook het leukst qua winkeltjes en barretjes. En om die bar ging het voornamelijk. Wilde toch die match tegen de Fransen volgen en dat kan daar op een flatscreen iets minder groot als die van glasfibert en in HD. Nou wil dat HD alleen zeggen dat de reclameblokken in HD doorkomen maar de bal bleef net zo rond als die was toe Utreg de beker pakte.

Had mijn Cuba hemd aangetrokken wat qua kleur die van Les BLues benaderd. Toen ik pas in de tweede helft bij de 2e gool mijn biertje kocht hadden ze door dat ik van dezelfde loot als maquina naranja ben. MN zal de meeste mensen niets zeggen maar in de tijd dat GJohan & GJohan ons kleuren in West Duitsland verdedigden hadden ze hier in Latijns Amerika die term voor ons " Totaal Voetbal " bedacht.

Iets verderop stonden 2 vissers hun gevangen Snappers te fileren en kop en graat werden in het water gegooid wat Opel Mantraas aantrok van 2 meter groot. Omdat ze zo dicht op de het strand zwommen konden de durfals die joekels ff voelen. En ik kan je vertellen; tis net schuurpapier van boven en kipfilet van onder.

Volgende keer zal ik de Blue Hole trip gedaan hebben. Net een refresh lesje genomen en het water was nog net zo zout als vorig jaar.

Paz

  • 15 Juni 2008 - 06:58

    Myra:

    Hela! Leuk dat je het voetbal nog hebt kunnen zien! Hier in Zuilen is nu echt alles oranje :) Veel plezier in het blauwe gat. Ben benieuwd wat voor mooie zeewezens je daar tegen komt! Dag dag, dikke zoenen van mij

  • 16 Juni 2008 - 06:35

    DE VOETZOOL MASSEUR:

    GAB, GAAT LEKKER ZO TE HOREN.
    LA MAQUINA NARANJA, KLINKT GOED. ZE DOEN HET OOK ONWAARSCHIJNLIJK GOED, HE? HEEL HET LAND WORDT LANGZAAM MAAR ZEKER ORANJE, MIJN BOB ROSS KAN WEER AAN, KOMT DUS HEEL GOED VAN PAS, HAHA!
    VAYA CON DIOS!

  • 18 Juni 2008 - 09:54

    Nienke:

    zo'n snapper klinkt als een 5 dagen oud geschoren flamoeske

  • 20 Juni 2008 - 16:11

    Steven Sont:

    Had je zelf geen eten meegenomen dan?? Ik neem altijd koffie en salami (A.H.) mee. lekker horr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Rico con chile

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 37863

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 16 Oktober 2013

Latinamerica for a year

29 Augustus 2011 - 13 September 2011

Balkan Tour 2011 Kroatie, Bosnie & Montengro

14 September 2010 - 09 Januari 2011

From MC2 till Caraca$h

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Quantic cd release party tickets & weekend London

12 Mei 2009 - 31 Mei 2009

Balkanjewelofnietwaarderen

10 Juni 2008 - 10 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: